gult kort

idag åkte jag, sandra, miccis & lotta iväg till jämtkraft-arena för att kika på skolan när dom spelade fotboll och fick storstryk. trodde dom seriöst att det skulle bli vinst mot umeås fotbollsgymnasium? well well, jag slapp vara med och skämmas åtminstonde.. nog för att olle sa att '' haha frida, fyfan vad våran skola krossade eran '' så fort jag träffade honom! det delades dock ut ett och annat gult kort, och vi fick skratta åt några fula finter. 

efter det drog jag på biblan och gjorde klart filosofiläxan. sjukt svårt denna vecka tycker jag, tror inte ens jag gjort rätt.. men jag har ju iaf gjort den!
efter det gick jag ner och letade en present till bajjan som fyller arton imorgon, hittade något jag tyckte var bra!
sen hämtade pappa mig & olle och vi for hem.

nu är pelle inne också, social som han är! förut låg han och kollade på pappa som plockade i diskmaskinen, sen somnade han i min famn.. min lilla bebis!
ikväll ska jag vika ihop alla leggings jag hittade i gamla hyllan, sen ska jag måla fem bokstäver, ett cd-ställ, fyra stora ramar, två små och en mini-byrå lila! sen ska jag måla naglarna! jag har det jag gör alltså.




imorgon
: middag hos ida
lördag: sundsvall
söndag: hockey



en liten, liten lista..

fem konstiga saker jag inte skulle kunna leva utan:
snutten
gossip girl
wallander filmerna
stockholm
nagellack

fem saker jag ångrar:
att jag drog upp klänningen och visade trosorna för hela marieby
att jag gjorde bip-testet i spetstrosor
att jag släppte ut vincent
att jag slutade rida
att jag gick till frisören innan vi började gymnasiet

fem saker jag vill göra i framtiden:
flytta till stockholm
skaffa barn
åka till malta
gå bartender-utbildning
bli patolog




jag tror nästan jag ska satsa på dessa brillor vardagligen, dom är ful-snygga på hög nivå!
nu ska jag sätta igång med leggingsarna, vi hörs!

ÅÅÅH, JAG LÄNGTAR EFTER DEN 20/11






oj är det alla dina nagellack :o?

2009-10-03 | 05:41:43

gå bartender utbildning med mig i Stockholm nästa höst:) puss<3

2009-10-03 | 19:01:58

ja det är mina nagellack, några av dem iaf :)

2009-10-03 | 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback