godmorgon sverige

inatt har varit den värsta natten på, oändligt länge!
mådde lika dåligt som jag gjorde morgonen efter rockkryssningen, då förstår ni tjejer hur illa det varit!
har inte sovit någonting alls, man somnar tre minuter sen vaknar man igen, klarvaken..
lyckdes somna tjugo minuter runt klockan tolv, eftersom vovven kom in och tyckte synd om mig, hoppade upp i sängen och la sig bredvid mig och slickade bort mina tårar.. världens bästa vovve!




när gryningen kom, och klockan började bli sju var jag så tacksamatt det var morgon.
nu ska jag se slutet av en film, sen kliva upp och äta frukost med ulrika :)

ikväll blir det roligt vill jag med all säkerhet lova,
just nu längtar jag bara efter att få komma till denize!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback