godmorgon

vet inte om det blev bättre över natten, drömde massa psycho-drömmar igen, dock var några helt... otroligt bra!
borde man inte kunna välja några som ska slå in?

nu har jah precis duschat, ska väll slänga i mig lite frukost innan jag, cornelia, mia & hampus ska ta bussen till brunflo och sedan vidare till stan.
när jag kommer in till stan möter hanna upp mig, sen ska vi gå på stan, käka lite och sen ska hon & emelie se michael jackson filmen, och jag avstår faktiskt.. jag måste ändå göra en annan important sak!
efter det åker vi hem till hanna i odensala, skönt att få komma till fågelbärsvägen igen, odensala förövrigt kan jag lika gärna avstå!

hej så länge




 


aj lave joooo gumman...härligt att du hänger i med VERRY important gremeljan..:)

2009-10-28 | 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback