final destination

kom hem vid tjugo i tre ungefär, fixade färdigt med grejerna jag målade igår, så nu är det klart!
sen kollade jag klart på den kvart jag somnade igår när jag kollade på trueblood, och jag tror jag blir tokig.. jag vill också ha en vampyr!?

nu har jag slagit in bajjans present och skrivit ett kort,
sen har jag läst alla bloggar jag måste läsa varje dag, samt gjort iordning mitt hellokitty-halsband.
så nu ska jag ta och kolla på final destination 4, dom filmerna är verkligen grymma! efter det ska jag sova två timmar, kliva upp, göra mig iordning och åka till stan. 

jag är inget stort fan av michael jackson, har aldrig varit det heller.
men det betyder inte att jag tycker alla hans låtar är dåliga, absolut inte.
här är den bästa han gjort om ni frågar mig!




saker jag måste komma ihåg:
- ta med kameran imorgon!
- ladda upp gamla bilder som jag hittade i min mapp på pappas dator.
- ta på mig dunjackan ikväll, svinkallt ute ju!

nu ska jag passa på att kasta en puss & en kram till min mamma, jag längtar efter dig!

hej svejs

Men TACK gumman min..glad..längtar efter dig me !



Puss puss å ha en riktigt härlig dag imåra..:)

Ps..kika på fyndavd om de finns nått grymt täcke på niceprice..:)

2009-10-02 | 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback