en helt vanlig söndag

vaknade sent idag, grymt skönt att få sova ut för en gångs skull..
inatt drömde jag så himla hemskt igen, begriper inte varför jag måste drömma tragiska, hemska och helt jä*la psycho drömmar hela tiden.. åh.

besviken på svenska folket idag också, varför röstar ni på dampungen!?
amy diamond borde ha åkt ut igår, och man borde rösta på den man VILL ska åka ut, inte dem som ska vara kvar. nu hoppas jag starkt på att roger pontare eller ola vinner, men jag tycker ändå att det var dumt av ola att bara ta killar till sin grupp, men det var ju bara ännu ett tecken på att han är, och har alltid varit.. homosexuell!

idag ska jag städa mitt rum tror jag, dammsuga och greja lite.
sen kanske jag ska ta och slå en pling till lotta och kolla om vi ska leka ikväll :) saknar henne fett mkt.
eftersom att emil inte hört av sig så skiter jag i att åka till graninge, han får väll komma hit på torsdag.

skönt att det är måndag imorgon så dom avslutar michaeljackson-helgen på rixfm!

nu ska jag dricka kaffe och göra något vettigt, hejs.






jag vill också leka!

2009-10-25 | 16:29:30

jag saknar dig fiffi <3

2009-10-30 | 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback