du får mitt hjärta att slå

nu är jag hemma på mitt rum igen!
det har varit den bästa dagen på länge, och jag har shoppat lite gremeljer..
köpte ett överkast, två vita lackhyllor, fyra kuddar, två stora doftljus, en lampa (som var sönder när jag kom hem, men pappa lagar han..) sen köpte jag en trådback, en shaker, en syltburk till pappa, en tröja på gina, och sist men inte minst en ny mobiltelefon! känns otroligt bra att slippa starta om telefonen efter varje skickat sms, och samtalen bryts inte, jag är supernöjd!

nu ska jag berätta om dagen i lite korta drag.
skulle jag berätta allt i detalj skulle ni för det första aldrig orka läsa, sen skulle jag inte orka skriva heller.
halv åtta hämtade sandra mig, sen åkte vi in till stan och hämtade upp lotta. efter det åkte vi upp till lillänge och mötte dom andra, sen började vi åka mot slutmålet, sundsvall.
jag, lotta & sandra hade så himla mysigt på vägen ner, vi pratade om typ allting som gick att prata om.
när vi kom fram till sundsvall började vi med att åka och köpa min telefon, sen åkte vi ner på ikea.
inne på ikea så strosade vi runt på övervåningen innan vi gick och åt en supergod lunch.
efter lunchen började shoppingen. då gick vi runt och plockade på oss saker vi skulle köpa i flera timmar..
när vi hade betalat och pustat ut gick vi till birsta för att kika lite. några av oss köpte lite saker, andra inte. men alla var så himla trötta, så tillslut åkte vi upp på donken och käkade, sen började vi åka hemåt igen.
när vi åkt en bit så startade vi en liten tävling, som slutade otroligt roligt i bräcke någonstans och allihopa höll på att dö av skratt! men jag vann kan man väll säga, och ibland är jag alldeles för lik carina min faster.. och tur är väll det!


när vi kom till brunflo åkte jag, lotta & sandra ner till grytan för att lämna mammas värmeljus, men det var ingen hemma trodde vi (men mamma hade tydligen bara legat och sovit) så vi åkte upp på klanghallen för att kolla på brunflo - kovland som skulle spela match. lotta & sandra såg typ bara första perioden, sen åkte dom mot stan. 
matchen slutade iaf 9-2 till kovland, och det var längesen jag såg brunflo spela så dåligt..
efter matchen åkte jag och anna hem till pappa me alla mina grejer, hela peggan var full! haha..
när jag kom hem hjälpte pappa mig att skruva ihop tråbacken och laga lampan, imorgon ska vi sätta upp hyllorna.
lizette & cornelia var här när jag kom hem också, då blev jag glad!
nu har jag fixat med mina nya kuddar, lagt på överkastet och satt in trådbacken i garderoben. något mer orkar jag inte göra! med tanke på att jag sov mellan 02.00-05.30 natten till igår, och mellan 03.30-06.30 inatt så är jag ganska trött, ovanligt trött faktiskt! tror vi ska kika på en film nu, bring it on - fight to the finish blir det nog.
imorgon ska jag kolla på hockey med lotta, sen ska jag göra klart lite på rummet, även om de är mycket kvar..
föressten kanske vi ska köpa en vovve till, en lillebror åt cevin!
  

dagens roligaste:
e.m.d samtalet
mitt lilla avslut
''civil-polisen''
krånglet i bakluckan
upptäckten av j.n som jag & lotta gjorde
idas asgarv i bilen utanför donken
drickburken
motorstoppet utanför ikea
gubbtjyven som fick AD/HD för att någon ''tog'' hans parkering

listan kan göras lång, men jag orkar inte..


jag fick med mig kameran imorse, och har tagit några bilder under dagen.
lägger in dom imorgon eller något, orkar inte nu.
så ni får kika på denna vackra bild på mig och sandra sen halloween för ett eller två år sen, kommer inte ihåg..

puss
 & kram till mina tjejer som gjorde min dag så underbar.




och efter ett av dagens samtalämne som det pratades om både på vägen dit, och som jag pratade med anna om,  måste jag få skriva...

''det finns så mycket jag vill säga, när det gäller dig och mig.
vad jag vill ge dig natt och dag, är all den kärlek som jag har''

- att vara förtjust

och för er som inte förstår, är det inte som jag vet att ni tror det är, för det är sååå över.


svar: åh tuusentack, sånt där har jag aldrig hört hihi =) vad snällt sagt av dig! =)=)

2009-10-04 | 05:51:06

jamen lixom vad blev det för mobiiiiiil då? :D

2009-10-04 | 16:32:48

tack för igår, hade hur mysigt och kul som helst! dit vägen var så mysig och skön, skönt att få snacka lite kärlek ibland ;) hemvägen var bara så rolig, tack vare dig :D puss på min fitti <3

2009-10-04 | 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback