breathing shifts your careless head

igår mötte jag hanna i stan. vi gjorde stan i flera timmar, längesen sist men roligt var det!
efter några timmar på stan köpte vi b&j eftersom det är det ultimata när man är lite ledsen.. sen åkte vi hem till odensala, där åt vi kyckling med mamma lena, och sur-erik ;)

kvällen var som gjord för tv-tittande!
* bonde söker fru
* oskyldigt dömd
* trueblood
jag älskar tv-onsdagar! sen såg vi även favorit-avsnittet av skärgårdsdoktorn, när benke får en pinne i magen, we love!

när alla program var slut la vi oss och pratade, timvis som vanligt.. kanske lite osmart med tanke på att klockan skulle ringa klockan sju! men vem tänker på det för stunden liksom?
som vanligt drömde jag mardrömmar, varför varje natt? och imorse drömde jag att jag stötte på en kille på ett hotell som påstod att han kände mig, men jag visste att jag aldrig hade sett honom förut..
sen såg jag att han hade en bakgrundbild på mobilen som var tagen i skolan, från passagen och bortåt lärarnas rum, vissa av er fattar.. och sen viskade han i mitt öra:
- '' i remember you, even if you don't want me to.. ''
sen slog jag honom på låret och skrek HOLY FUCK (stavning?) vilket jag även skrek på riktigt så hanna vaknade, haha..

vid halv nio idag tog vi bussen till stan, hanna skulle klippa & färga håret.
efter tre timmar hos frisören gick vi på thehuset och åt lunch, där träffade jag även towe, min gamla hjälp-lärare i matte.. hon kom och pussade mig på kinden, och jag fick värsta sakna-attacken efter 9E, grymt jobbigt.
när vi ätit klart gick vi på veromoda och shoppade lite, jag köpte ett par jeansleggings som iaf jag tyckte var grymt snygga! hittade ingen bild på dom, men men..
efter besöket på veromoda åkte vi på skopunkten, thank god for skopunkten! älskar f*n varenda sko därinne nästan.. efter det åkte vi hem till odensala och kollade på patrik 1,5 - mysfilmen nummer ett!

pappa kom och hämtade mig vid fyra, då åkte vi och handlade!
väl hemma en timme senare började jag testa kläder inför imorgon.. om jag fick skratta? jag höll på att garva arslet av mig.. men nu är det bestämt! dock fick inte pappa se mig, för då skulle jag inte få gå ut.. men nu längtar jag tills imorgon så inibomben! åker med ulrika till denize vid elva för att börja! ja, jag är nog lite tidspessimist, men det blir nog bra eftersom vi ska till emma, och emma är tidsoptimist så det bara skriker om det.. haha..

en sista sak innan jag ska kolla på johan falk - leo gaut,
kära väninnor, införskaffa en sånhär! det är det bästa som står på hyllan för tillfället!

 




nu ska jag ta och koppla av, lång dag imorgon..
puss och godnatt!

Underneath your dreamlit eyes
Shades of sleep
Driven you away
The moon is pale outside
And you are far from here
Breathing shifts your careless head
Untroubled by the chaos of our lives
Another day another night
Has taken you again my dear

And you know that I'm gonna be the one
Who'll be there
When you need someone to depend upon
When tomorrow comes

Last night you were lying in my arms
I was wondering where you were
Know you looked just like a baby
Fast asleep in this dangerous world
Every star was shining brightly
Like one million years before
We were feeling very small
Underneath the universe

And you know that I'm gonna be the one
Who'll be there
When you need someone to depend upon
When tomorrow comes
When tomorrow comes
Wait until tomorrow comes


justdet!
jag tror det är något fel på mig..
jag tycker det är så jävla snyggt med silikonbröst, och fråga inte varför.. det bara är det!
pappa! nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp.. ;)



JA VILL OXXÅ HA SILLISAR!

2009-10-30 | 00:28:28

vad är den där blåa flaskan?:)

2009-10-30 | 17:15:44

Om jag hade haft så mycket pengar så hade jag gett dig ett par silliar hjärtat, allt för dig darling :) <3

2009-10-30 | 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback