100 saker ni kanske inte visste om mig

1. mina två första år bodde jag i torvalla.
2. när min lillebror föddes ville jag att han skulle heta simba, och det kallade jag honom i smyg.
3. jag hade en egen hönsgård när jag var liten.
4. mitt förnamn är valt av min mormor.
5. när moa var liten var min & olles största hobby att lura henne att hon hade en annan pappa.
6. jag har inga halsmandlar kvar.
7. högstadiet spenderade jag på kastalskolan, och det finns inte mycket som klår den klassen.
8. jag förlorade oskulden på ett vandrarhem.
9. min första kärlek var min bästa kompis bror.
10. min mamma är lesbisk.
11. min faster är lesbisk.
12. min farbror är bög.
13. jag hatar homofober.
14. jag får för mig att jag är kristen ibland.
15. jag skulle springa ner till bussen och bröt foten.
16. jag bröt handleden när jag åkte snowboard.
17. jag tycker den bästa platsen på hela jorden är stockholm.
18. jag sommarjobbade på ett tryckeri i stockholm för tre somrar sen.
19. min mammas sambo är min fasters ex.
20. jag har varit otroligt kär i markus fagervall.
21. jag har kysst enrique iglesias.
22. jag önskar fortfarande att det var markus fagervall jag kysste istället för honom.
23. jag har hängt ut top-less genom bilrutan och visat brösten för gällö.
24. jag har säkert haft trettio olika mobiler sen jag fick min första.
25. för ungefär ett år sen var jag köpberoende av bh'ar, hade säkert sextio stycken.
26. jag gick hos en kurator på högstadiet.
27. jag har varit beroende av både lunarstorm, playahead, bilddagboken och nu min blogg. 
28. jag ville gå ett gymnasium i stockholm men klarade inte av att lämna min pappa.
29. jag var odräglig i sjuan, pluggis i åttan och ännu mer odräglig i nian.
30. jag har taxben, skulle gärna vara tio centimeter längre.
31. jag älskar kaniner, fick jag skulle jag ha femtio stycken och lite fler.
32. min största dröm är att ha en chiuaua som jag kan sy kläder åt.
33. jag älskade att åka karusell förut, nu mår jag illa av bara tanken.
34. jag har tre biologiska syskon, världens finaste syskon.
35. jag har grym fobi för humlor & getingar.
36. jag slog en kille mellan benen med en planka när jag var tio, han frågade om vi skulle knu*la..
37. jag har tinitus, kanske inga jet-plan, men det finns där.
38. jag hatar tystnad.
39. jag & habibi fick för oss att vi såg zac efron på en fotbollsplan i lugnvik en gång, för många cider kanske..
40. jag älskar att se min lillebrors hockeymatcher
41. jag älskar thebodyshop, det bästa som finns
42. jag lärde känna två av mina bästa kompisar på lunarstorm, pinsamt!
43. jag är grym på låttexter.
44. jag kan dubbelt så många dåliga egenskaper jag har än bra.
45. jag gjorde en egen julsång när jag var liten, värdelös!
46. jag red när jag var yngre, men hästen bockade och rullade runt med mig på, så jag la av.
47. jag har blivit överkörd av en sexhjuling.
48 jag har haft en fyrhjuling i hur många år som helst, men den sålde vi ifjol.
49. varenda dag tänker jag på min mormor och önskar att hon levde.
50. jag har lidit av deppresion, som gick överstyr en dag.
51. min gammelfarmor blev 99 år.
52. jag är nog ganska fördomsfull.
53. jag älskar att dra skämt om mig själv.
54. jag älskar skräckfilmer, förut var dom banlyst.
55. jag skrattar ofta, kanske för ofta, men jag älskar att skratta,.
56. jag älskar torkade blommor.
57. jag är värdelös på matte, undrar ibland om jag har något IQ alls.
58. jag är en duktig pratare.
59. jag är en duktig lyssnare.
60. jag älskar sunes jul, kan kolla på det om och om igen.
61. ibland kommer jag på roliga saker jag gjort och sitter och asgarvar på mitt rum.
62. jag höll på att drunkna i brunfloviken när jag var liten, men min kusin räddade mig. 
63. jag är arton år men älskar fortfarande att leka i snön.
64. jag överskattade min artonårsdag något otroligt mycket. 
65. jag tror på ett liv efter döden.
66. jag är inte rädd för döden. 
67. jag tycker barn med down-syndrom är bland det sötaste som finns.
68. jag hatade min pappas nya tjej förut.
69. jag sover fortfarande med min snutte.
70. jag älskar harrypotter, dödsbra!
71. jag skrev massvis med dikter förut, hade flera tjocka skrivböcker fulla.
72. jag har världens minsta, men goaste farmor.
73. jag gråter fortfarande när jag ser titanic, fast jag sett den 38 gånger.
74. jag har kvar den lilla flaggan som jag fick när jag föddes på BB.
75. jag hatade grytan förut, nu är det bland det mysigaste ställena som finns.
76 jag grät när vi var där och kollade första gången.
77. jag råkade färga håret knallrött dagen innan klassfotot i nian.
78. jag råkade ro ut i en gummibåt mitt på havet när vi var vid högakusten.
79. jag dog nästan av skratt när jag såg en åsna i ås.
80. jag åkte hem själv från stockholm när jag var tolm år, jag var sur som fan på mamma.
81. jag har ungefär tio saker jag vill göra innan jag dör som är döds-hemliga
82. jag älskar att dricka kaffelatté, speciellt när det är kallt ute.
83. jag har både vunnit, kommit tvåa och trea i hovdestörten.
84. när jag flyttar hemifrån ska jag ha en stor, fet, lång orm hemma.
85. jag önskar att jag hade storlek 40/41 på skorna, tänk vad skor man skulle kunna köpa på rea då! 
86. min mamma vann bastutävlingen i badhusparken för två/tre år sedan.
87. jag har läst tyska i sex år men kan fortfarande ingenting.
88. denize fick mig att dansa topless när jag var nästan nykter på min förra halloweenfest.
89. förut knöt jag snören runt mina framtänder när jag skulle sova för att dom skulle växa ihop, funkade inte alls.
90. jag tror stenhårt på spöken, demoner & andar.
91. jag anser fortfarande att det bästa som skapats är gossip girl.
92. jag fuskade på varenda glosförhör i tyska 7-9:an
93. jag ångrar att jag kastat bort 2 år av ''kärlek'' på absolut nobody.
94. jag kommer vara denize evigt tacksam för att hon presenterade mig för emil.
95. sen förra helgen är ordet CP ett måste för mig.
96. jag älskar hello kitty!
97. jag saknar tiderna jag & malin stenqvist hade, då vi var riktigt fjortis, och ännu mer bitch! går inte glömma.
98. jag är ganska duktig på att på att prata innan jag tänker.
99. jag är en usel förlorare, de flesta upplevde det på trippelbollen.
100. jag är sjukt imponerad av mig själv som gjort listan!



HAHAHAHAHA fy faan va jag garvade på 36:an. hahahhaha. puss gumman<3

2009-10-15 | 23:32:56

Men gumman du glömde ju den mest givna sanningen av alla...

Nr 101 : JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV ÖVER ALLT ANNAT PÅ JORDEN ! (sorry Emil)

2009-10-16 | 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback