underbart är kort

vad trodde jag egentligen?
jag har lärt mig att man ska lyssna på sig själv och lita på första känslan.

nu ska jag få skjuts till ida av min underbara pappa, som precis har tagit hand om mig som när jag var liten.. och jag säger bara det! den enda killen man kan lita på är sin egen pappa..

ångra inte det du gjort, ångra det du aldrig gjorde..
men det kändes förbannat svårt just nu..

tiden läker inga sår, och det som inte dödar stärker inte heller

 


du förtjänar någon mycket bättre, som verkligen förstår hur bra du är! puss på dig <3

2009-11-14 | 16:13:15

men gumman :((

2009-11-14 | 21:55:04

du kan bli ihop med mig istället :)

2009-11-14 | 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback