tja tja bloggen!

fridas internet krånglar och då är det ju klart att hennes lilla fruga ställer upp och gästbloggar!

förra veckan när jag skulle till frida tog jag för givet att jag skulle till grytan. jag vet inte varför men jag trodde stenhårt på det. hon säger till mig att jag kan gå in på hennes rum för olle är ändå hemma. bara det att när ja kommer fram till grytan ser det jävligt mörkt ut..jag ringer till frida då det lät ungefär så här:

hanna~ ja hallå, bor du inte kvar där ute?
frida~ där ute?
hanna~ men jaa! där ute i utbyggnaden? har du flyttat in eller?
frida~ flyttat in?...men vänta är du i grytan?
hanna~ ja vart är du då?
fridas obligatoriska asgarv! någonstans i allt jävla garvande lyckades hon klämma fram att hon var hos sin pappa.
jaja, man kan ju inte lyckas varje gång. det va ju trevligt att hälsa på brudarna i grytan!

Igår var vi ute med markus och johannes :) johannes har köpt ny bil så vi va ute och brummade! Sen åkte vi till fridis och hade lite mys :) johannes skulle bevisa hur mycket muskler han hade..slutade med att fridas nya garderob blev lite..jaa vad ska man säga, bucklig? haha! men vilka jävla sköna grappar! Helt underbart..

dessutom så fick ja reda på att idag har en gammal flamma till frida gjort slut med sin tjej. Ja tror att hon kommer bli överlycklig imorgon när ja ska break the news! nyfikna? ;) förstod väl det!



mums!
hade inte jag och frida varit lesbiska och väldigt seriösa i vårat förhållande, hade vi fanimej gift oss med zaccis! bådatvå!



just det! frida hälsar: hora han är min!
jaja, det var allt från mig! pussss / hannispannis jao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback