tacka vet jag

sitter på kontoret och dinglar med benen nu!
har precis ätit lunch, wokad kyckling och riiiis! smaka bla? jajamen!

hela morgonen har jag varit mere i köket med typ elva människor från polen samt två från litauen.
dom pratar allihopa samtidigt, hela tiden och i munnen på varandra!
och där står jag mitt i allting och fattar inte ett enda ord. okej om dom snackat norska, eller danska så man fattat lite iaf, men man förstår verkligen ingenting! det är tråkigt att inte förstå, för faktiskt så är det ett jävligt skönt språk, man kanske skulle lära sig?
men när jag kommer hem ska jag lyssna på svenska melodifestivalen eller något, något riktigt svenskt iallafall! haha..

Rozumiem, że nie ma polskiej w ogóle, to szlag! 

idag slutar jag klockan två, så då tar jag bussen hem för idag måste jag verkligen börja med min psykologiuppsats..
egentligen orkar jag inte, men eftersom jag så dumt nog alltid sätter press på mig själv så måste jag göra det, istället för att strunta i det och göra det längre fram..
det känns jävligt onödigt att sitta och plugga psykologi när man är i stockholm, det känns ungefär som att lyssna på celiné dion i ipoden när man är på konsert med takida ungefär..

påtal om takida så ska vi kolla om de finns biljetter kvar tills dom spelar på hovet nu på lördag,
hur underbart skulle inte det vara då!?
just det, haha.. när jag & anna åkte till sundsvall mötte vi takida i deras turnébuss och jag blev alldeles galen och tutade på dom.. jag tror nog dom undrade vad det var för nööörd som körde den bilen, haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar!
passar på att skicka lite pussar & kramar hem till östersund, till min familj & mina fina vänner!
:*




it's not too late, it's not tomorrow.
let go of the hate, let go in sorrow.

now it's too late, now it's tomorrow.
I can not hate, let go of my sorrow.





jag kan bli din privata lärare om du ber mig snällt! <3

hoppas du har det bra dessutom, pussokram från östersund!

2009-11-24 | 16:44:23

Takida <3

2009-11-25 | 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback