stressad?

trodde väll inte man kunde vara stressad en onsdags-kväll runt nio? men det kunde man tydligen.
hann röjja upp på rummet innan klockan blev åtta och dax för veckans bonde söker fru! fattar inte hur thilde kunde välja dom tre, men men!
nu ska jag försöka göra det sista på rummet samtidigt som det är oskyldigt dömd, och jag har ingen tv på rummet så jag vet inte hur det ska gå.. dessutom känner jag mig hängig, ont i huvudet och förkyld.. tror dessutom jag hade feber innan jag tog en ipren förut! jag orkar inte bli sjuk nu...

ikväll är det sista trueblood avsnittet för denna säsong, sorgligt!

imorgon är det sista dagen denna veckan i skolan,
det tänkte jag & hanna fira med att gå på stan! längesen sist.
jag vet några saker jag måste köpa, och några saker jag verkligen vill ha.. däremot brukar jag vara riktigt dålig på att prioritera! men vi får väll se hur det går..

efter stadsbesöket är det bara åka hem och bänka sig vid teven med lillasystrarna för att se mammas pojke!
underbart program! och det blir bara bättre och bättre för varje avsnitt..
senare imorgon kväll kommer min pojke också <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback