S.O.S

har nynnat på jordin sparks låt S.O.S hela dagen idag typ, härlig låt dedär.

idag har jag haft superkul på skolan, skrattat som tusan åt absolut ingenting!
dessutom vart jag kvar alldeles för länge på skolan idag, klockan närmade sig halv fyra faktiskt!
så jag skrev klart mitt PM till svenskan och sen jobbade jag en halvtimme, sen tog jag bussen hem.
bussturen tog mycket längre idag än vanligt, det är ju så himla halt ute! lite läskigt och sitta i en buss sådär när det slirar och grejar, man har ju som ingen kontroll själv.
när jag klev av bussen var jag redan less på vintern.. det är inte så uppskattat och behöva gå en kilometer i snön för att komma hem, dessutom har man högklackat på sig.. ibland önskar man att man bodde i stan, helt seriöst!
när jag kom hem lagade jag mat åt mig och tjejerna, fiskbullar & potatis, uppskattas alltid när det bara är vi tre!

ikväll ska vi ha tjejmys och kolla på mammas pojkar, ett av våra favoritprogram!
nu sitter vi och gör hårinpackning och pratar, alldeles för sällan man gör sånt!

älsklingen är snart påväg till stockholm, livrädd att han ska köra åt helvete i denna halka..

imorgon ska jag jobba efter skolan, sen ska jag hem & äta med moa & molly,
och efter det blir det lite cider & förmodligen utgång, sup & svälj trevlig helg!





let the music play


just det. fick värsta skrattanfallet vid middagen idag,
skulle försöka förklara för moa & molly om '' klara ferdigago '' men det gick inte, jag bara skratta för mig själv!

Haha jag skrattar bara jag läser det :D <3

2009-11-05 | 19:38:34

Haha jag skrattar bara jag läser det :D <3

2009-11-05 | 19:38:48

ja gött o mysa med sina syskon ju :)

hahahahah ta ev adej dina dojjor o kuta hem vettja..:)

2009-11-06 | 10:05:22

Hmm hu vart de där da??

TA AV DEJ DOJJORNA ska de stå...

2009-11-06 | 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback