secret mission

idrottslektionen idag var superkul! jag är väll ingen hejare på badminton men jag fick skratta en hel del ändå..

denize: men vad ska man göra för att få högre betyg då?
idrottsläraren: jadu..
jag: (asgarvar) hahaha, jag fick precis en rolig idé..
denize & idrottsläraren asgarvar
jag: men det var inte så jag menade!
idrottsläraren: nej jag behöver inte göra sånt nu faktiskt, men om tjugo år kanske.. haha!

efter idrotten drog vi ner på lunch och senv ar det fritidsturism,
nu har vi projektarbete och snart ska jag ta bussen hem!
skitiga skor har jag också..

just det, idag har jag blivit kallad maj-britt också,
och tydligen skulle jag passa att heta det!?

stygg ida, stygg denize, ännu styggare frida...

bara sex dagar kvar tills jag landar i stockholm nu! det ska bli så otroooligt skönt..
och jo mamma, jag klarar av att lämna mina bekymmer på flygplatsen när jag åker!
tro mig...





the show must go on


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback