satan vad dumma människor det finns



detta inlägg hade någon skrivit på moas bilddagbok idag, och jag undrar bara varför folk är så hjärndöda!
so what om våran mamma är lesbisk!? vad fan har du att göra med det?
jag kan nästan lova att du är en sånhär liten fjant som sitter hemma och tror att du är så jävla cool,
men i själva verket finns det inte en enda jävel som bryr sig om dig! ingen bryr sig om du lever eller är död.
du har aldrig fått känna vad kärlek är, eller hur det är att vara älskad av sin familj.
men den dagen, om jag får reda på vem du är, då jävlar.. hoppas du brinner upp i helvetet!

okej, nu till något roligare..
jag och anna var som sagt till sundsvall idag, och vi har haft så himla roligt!
köpte med oss två garderober, en byrå, massa värmeljus, pyssel, och prydnadsgrejer hem.
när vi kom hem kom sandra förbi en sväng och jag fick två presenter, en mapp med hellokitty på & ett lipsmacker, taaaack!
efter det åt vi världens goaste middag för att fira moa som fyller år på onsdag, sen fick hon massa presenter!
bl.a så fick hon en hel godisburk med skumtomtar, och då drar molly på lipen och börjar böla för att hon inte fick någon när hon fyllde år, oh herregud vad vi skrattade..
men jag är iallafall två byxor, en tröja, fem ljusstakar och en filt rikare!

nu har jag duschat, och ska gå och lägga mig och kolla på pojken i guldbyxorna, supermysig film!
imorgonbitti går flyget från östersund, och det är så himla skönt att det äntligen är dax.

så blev det mörkt , och kanske natt.
förstod nog inte riktigt när drömmen kom ifatt.
minns på stationen , några vänner och så vi
förstod nog inte riktigt när drömmen drog förbi ...





säger bara ett ord...idiot!

den som skrev alltså...<3

2009-11-22 | 22:04:31

Asså jävla tönt!! :S

2009-11-22 | 22:17:49

asså ser man inte vem de e som kommenterar??

Man kan ju alltid kolla upp IP nr :)

2009-11-22 | 23:14:46

gud vilken jävla idiot! huvva!

2009-11-23 | 08:43:09

Jag älskar din blogg och jag ska DÖDA den jäveln som skrev så!

Snacka om att inte ha något liv..

2009-11-23 | 10:59:27

när vi får reda på vem de är fiffi, fifan vi ska leka med den där lilla skiten!

ha de så kul i sthlm & va rädd om dig älskade storasyster.

jag älskar dig mest i världen, glöm aldrig det

2009-11-23 | 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback