jag ville tala om för dig att saknaden är svår

haha helt otroligt vad sur jag är nu! vad är det med mig?

efter jobbet idag åkte jag ut till solna och gjorde tandavtryck för min skenor, fett läskigt var det! självklart kommer dom bli röd/rosa, fin fint! efter det åkte jag & ninni hem, och nu ska vi vänta på carina och laga mat.

jag känner mig hängig också :( sjuka kan jag väll vara hemma, inte nu?

mammsen ringde och pratade en stund idag också, det är kaos hemma!
och jag sitter sextio mil ifrån och kan varken skälla, skrika eller smälla i dörrar.. maktlös tjej alltså!
jag är sjukt less att det blivit såhär iallafall, hela min jävla familj har bara PANG, splittrats och blivit konstig..
vi kanske ska ta och reda ut dehär? och ta reda på VEMS fel det är att det är såhär? jag har iallafall svar på det..

jag kanske ska börja med psykologin?
haha, skulle inte tro det va..



grattis till min lilla fjortis som fyller femton idag också,
hoppas du blev glad för presenten





Jag går till telefonen en gång till
Jag vet ju var du finns, kan numret utantill
Men ska jag våga ringa dig och säga hur det känns
när händerna på nummerskivan bränns

Och det regnar här i Stockholm idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra
men det regnar här i Stockholm idag

Vi gav nog aldrig kärleken en chans
så fel att något fint ska bli en kort romans
Jag ville tala om för dig att saknaden är svår
och hitta ord som gör att du förstår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback