oh herregud, äntligen!

igår funkade det inte att gå in på blogg.se hemma hos mig, paniken spred sig och jag blev... tokig!
jag måste seriöst ha någon sjukdom..
men jag såg att frugan hade skrivit ett inlägg som jag så hjärtligt höll på att krivera av skratt till, min goa fruga!

igår efter nationella i svenska, som förövrigt gick åt pipan så åkte jag, ida & denize till farbror blå! efter att ha varit där i dryga en timma så gick jag ner och jobbade, sen mötte jag upp brudarna på biblioteket för att plugga & fnissa lite.
vid halv sex tog jag bussen hem och då hade vi besök! som vanligt sprids det massor med skratt när fröken rask är på besök! och vi hade en liten diskussion om barn där ett tag..

f: jag ska iallafall ha två tvillingtjejer när jag blir stor!
r: haha nejmen de kan du väll inte bestämma?
f: joo, jag tror att om jag önskar det riktigt mycket och verkligen vill, då kanske de går?
r: k...

det var mycket skratt och min mamma hon höll på att kvävas av sitt skratt! jag & kickan satt nog mest och skakade på huvudet..

sen var det bonde söker fru & oskyldigt dömd på tv, sen skulle jag sova!
försökte desperat blogga med mobiltelefonen men det gick inge bra..

nu sitter jag hos denize, vi ska ha fritidsturism nu och svenska på eftermiddagen, jobbig dag..
efter skolan ska vi gå hem till ida, och förmodligen följer jag med till bräcke sen! jag som inte skulle åka till bräcke någe mer? hur gick det med det då? aja..

nu ska vi gå till skolan,
ciao!

grattis pappa på födelsedagen



puss på fifffffiii! ¨långa tungor.

2009-11-19 | 09:37:54

alltid lika kul o komma o träffa alla er:)

mkt skratt o gog....o de gillas...

kraaaam

2009-11-19 | 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback