no point trying to evade it

nu har jag kollat på gossipgirl, lika bra som vanligt.
chuck bass alltså, jag säger bara chuck bass.. aaaah!

nu har jag lyssnat på the voice & NRJ i snart en vecka, garanterat arton timmar om dygnet!
det kommer jag sakna som tusan när jag kommer hem, att bara kunna sätta på en radiokanal som ENDAST spelar totalt underbar musik!

taio cruz - break your heart
keri hilson .ft. akon - change me
timbaland .ft. nelly furtado - morning after dark
rihanna - russian rolette
kings of leon - sex on fire
jordin sparks - s.o.s
david guetta .ft. akon - sexy bitch
lady gaga - bad romance

just nu sitter jag och skriver med sandra, som vanligt är det väldigt seriösa konversationer..



och jag måste verkligen klippa mig! har blivit alldeles för långhårig, jag kan tillochmed sätta upp håret i en liten hästsvans!? haha.. kanske ska ta och klippa mig imorgon? ska ju ändå färga håret imorgon.
sen måste jag köpa nya leggings, råkade göra hål i dom jag har på mig just nu idag.. haha.
imorgon ska jag även köpa en skinnjacka, sen måste jag på gina och köpa en ny ring eftersom min förra så otursfyllt gick sönder i måndags!

imorse när jag låg och läste tidningen funderade jag på en sak som jag faktiskt inte riktigt funderat på förut..
tänk vad mycket man kan offra för en annan människa?
man manipuleras på något sätt och tror att det kommer bli okej, men någon stans innerst inne vet man att i slutändan sårar det bara en själv.
det är något som jag själv vid det här laget borde ha lärt mig, men tydligen inte..
människan är alldeles för naiv, eller jag som människa är alldeles för naiv iallafall..

det tar lång tid innan man lär känna en människa, därför ska man inte släppa in en ny människa in på sitt eget liv efter tio timmar, man kan inte lita på en egentligen okänd människa frida, lär dig det någon gång..

men om man inte gör misstag i livet? hur ska man då lära sig att det är fel?
saker som verkar vara så bra i början, men som ter sig vara helt åt helvete efter tag, hur ska man veta det från första stund? jag vet att ni som läser detta tänker på olika saker..
mina vänner tänker på en sak, och min familj på en annan sak, men båda sakerna är rätt!
det är i båda situationerna jag känner såhär, det är i båfa situationerna jag har handlat med fel händer..

idag har jag iallafall gjort något som gör att det pirrar i min mage bara jag tänker på det!
jag har väntat på dom där minuterna i över ett och ett halvt år nu, och äntligen! äntligen!!!
nu ska jag bara sköta det snyggt, så kanske jag får som jag vill till slut..

jag önskar att jag kunde ta med mig mina vänner och min familj från stockholm, och sätta ihop dem med min familj och mina vänner hemma i östersund, så jag kunde få vara hel åren runt..
för när jag är hemma i östersund är det ett hål i mitt hjärta som är tomt, som fylla igen när jag kommer hit.
men nu när jag är här finns det andra hål i hjärtat, och jag längtar efter mina vänner och min familj hemma i östersund nu istället..

när jag kommer hem ska jag träffa hanna så fort jag bara kan, för vi har mycket att ta tag i.
vi ska smida planer på att förgöra en liten jävla tomte, som garanterat har sina hjärnceller i kuken..
tur att vi har varandra, jag & mina kära fruga!

nu ska jag göra lite te, sen ska vi kolla på mitt stora feta grekiska bröllop,
det är en film som faller både mig, carina & ninni i humorväg, jag tycker seriöst den är skitrolig!
jag har frusit hela dagen idag också nästan, vad är det för fel!? man fryser inte i stockholm haha..
och även om jag har frusit, skulle jag gärna vilja ha sjukt mycket snö nu så man kan åka skidor!




Know that I must must pass this test,
so just pull the trigger..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback