nightmares

igårkväll kollade jag på transformers tills det kanske var tio minuter kvar, då kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna längre! så jag somnade..
inatt drömde jag världens marddröm! drömde att moa berättade en av grejerna jag berättade för henne igår, som bara hon, jag & en tredje person vet nu, och det vart typ tredje världskriget.. det var skönt att vakna imorse och allting var lugnt, är dock ganska trött på att drömma mina psycho-drömmar nu!

snart ska jag och anna åka till sundsvall, det ska bli mysigt!
vi har alltid så himla roligt på våra små resor.
imorse städade jag ur kaninburen och grejerna också, det kommer en liten flicka som heter frida och hämtar dom ikväll :)
nu snöar det som bara tusan ute, skönt! det är faktiskt mitten av november, och vart i hela fridens namn är snön?

sanningen om att det inte längre finns ett vi gör ont i mig fortfarande, fast inte lika mycket som förut.
innan var det som om 19589 nålar trycktes in i mig, nu känns det som det bara är 12546 stycken.
min kärlek för dig väger inte lika mycket längre, fast jag trodde att det inte skulle minska ett gram.
du finns inte längre med i varje tanke jag tänker, bara vad tredje eller var fjärde, om ens det.
du ska veta att det kan ibland gå en hel dag utan att jag tänker på dig...
lika sakta men säkert som snön just nu håller på att falla, håller min kärlek för dig på att suddas ut..



fint skrivet på slutet:) puss <3

2009-11-23 | 08:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback