nationella prov

sitter hos denize och dricker kaffe nu, kollar på vakna med the voice, börjar bli en morgonrutin nu! härligt.
idag har vi nationella prov i svenska 08.15 och ända fram tíll lunch. jag som älskar att skriva borde egentligen vara taggad, men det känns bara jobbigt, är otroligt less på skolan!

igår när jag kom hem skulle jag & moa kolla på film, men det gick inge bra så jag somnade,
och moa var så gooooo, hon höll om mig och pussade mig på kinden och bara var jättegosig! vad har hänt? antar att hon börja komma ifrån fjortis-stadiet nu, skönt säger jag. min lilla goknul!
vaknade två timmar senare och då åkte mamma till jobbet så jag hann inte träffa mamma på hela dagen!

idag har vi drama också, sen ska vi väll iväg på biblioteket och plugga... suck!
jag ska väll börja kolla på psykologiuppgiften, men hoppas på att det blir lika roligt som det var sist!

funderar på om jag ska följa med denize & ida till bräcke imorgon, men jag har en magkänsla som säger att det kanske är bättre att stanna hemma.. men vi får se!

ja men vi tar och lägger upp lite fler bilder!
relativt gamla & hyffsat nya!

 haha, ja herregud..

 skrattattack! jag skulle göra en charad där ida hade sex med en norsk..

 okej, le fint på tre.. eller inte!

 men så originellt..

 halloweenfest hos mig 2008, killarna kör nakendans, som de brukar vara..

 glad tjej fyller sjutton år, bilden tillägnas denize bara för hon ääälskar den. why?

 julavslutning 2008, tiden går fort...

 här går vi nog i ettan tror jag, eller är det i tvåan? skitsamma, mysig bild tycker jag.

 förlåt ballen, men jag kan inte sluta skratta...

nu är det nationella, ciao!


ahha the voice morgon grejen är ju sämst :D fast kaffe e gött, va ere för psyk grej? <3

2009-11-18 | 09:02:10

svar: det är någon fördjupning i en valfri psykisk störning typ, tror jag.. hahaha, snart kommer jag darling!

2009-11-18 | 09:13:07

Mmen huvva gumman..de ser ju ut som du pussar på en TJEJ,appalappa ha mamma sagt...

-du måste vara ju vara NORMAL gumman och då e man HETRO..;)))

2009-11-18 | 14:01:13

haha frida :')

jag börjar nog göra de,

men jag har alltid älskat dig lika mycket ädnån!

du är den bästa, i love you

2009-11-18 | 16:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback