mot sängen, och vidare!

har kollat på paradise nu, skönt att det är tillbaka!
nu ska jag tända massa ljus, bädda upp sängen, byta sängkläder, ta bort en kudde + ett täcke, sen ska jag gå & lägga mig!

imorgon är det sovmorgon som gäller,
sen ska jag stoppa i hörlurarna och gå ut med cevin, hoppas det är okej väder.. för vädret som är nu hoppar jag mer än gärna över, det är bara jobbigt & slaskigt, skitigt och äckligt, dessutom förstörs skorna och man bara halkar runt i klackskor.. nej, ge oss något riktigt!

laddar upp lite sköna sommarbilder, sommar kanske vore något just nu?





























¨















nu ska jag blunda och försöka sova, för den tjugoåttonde gången idag!


måns zelmerlöw - impossible

I wish you were here to turn darkness into light.
If you were here, tonight...



men gud va härliga bilder ! Nu längtar jag ju upp som en tok när man ser er allihop !!!

kraaam!!

2009-11-16 | 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback