mina guldklimpar i livet

jag har tre småsyskon.
dom är det jag värderar högst och främst, jämt.
jag älskar dom mer än jag älskar allting på hela jorden.
som storasyster har jag en skyldighet att se till att dom mår bra.
jag kommer ha me mig mina syskon resten av livet, därför är varenda dag livsviktig.
jag skulle dö för dem, flera gånger om.
jag skulle aldrig önska mig några andra syskon.
jag skulle aldrig önska bort någon av dem ur mitt liv.
kunde jag klona dem skulle jag göra hundra kopior av varje.
kunde jag önska en sak i hela världen skulle jag önska dem evig lycka.
kunde jag skrika en sak så hela världen skulle höra, skulle jag skrika att jag älskar dem mest av allt!



åååh, fiiffi!

du är världens bästa storasyster, finns ingen bättre än du, KOM HEM NU.

jag älskar dig (L)

2009-11-30 | 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback