massage & skitsnack

nu har jag tid och blogga faktiskt!
sitter hos mamma nu och får massage utav moa, superskönt!
vi har pratat sen jag kom hem nu och jag har berättat massvis med saker jag fått veta sen jag for hemifrån i torsdags, skvaller, skvaller!

i torsdags åkte vi som sagt till bräcke, men det var sista gången, helt seriöst nu!
jag & denize ville åka till psykhuset men vi var tyvärr dom ända två som ville det, så det blev inget!
men kvällen var fylld med skratt och jag trodde seriöst jag skulle dö av skratt där ett tag.. GLATTIS EN MÅNAD!
somnade väll vid tolv eller vad klockan var, och upp i fredags och tog tåget 06:50 till ösd.
när vi kom till skolan skulle vi kolla på sofies värld eftersom vi hade filosofi, och jag somnade i soffan som en liten julgris!
efter skolan drog vi hem till denize och hade tjejmys hela kvällen! jag, denize, ida & vikky åt god middag, bastade & skvallrade, vi spelade buzz senare på kvällen och herregud vad vi fnissade hysteriskt!
vid tolv slog jag och denize på saltkråkan och fnissade ännu mer bara för att jag & tjorven är så himla lika! efter en halvtimme somnade jag, så himla trött!




idag ringde pappa och durade lite, sen hämtade han & ulrika mig hos denize och vi åkte ner på stan.
först fikade vi sen var vi och kollade på en födelsedagspresent till moa som fyller femton på onsdag, sen kollade vi på lite julklappar och grejer. jag kikade efter en kavaj som jag kan ha till min nyårsklänning men hittade ingen :( tror jag får beställa en från nelly, bubbleroom eller någonting istället!

nu är jag återigen i mitt trygga hem i grytan, och ikväll ska jag & lillasyster äta tacos medan dom andra äter snuskig, hemmagjord pizza.. suck on that!

jag har städat mitt rum idag, nästintill packat klart, har dock inte vägt väskan än men det får bära eller brista.
jag längtar som en galning efter att få komma till stockholm nu, träffa mina små raringar!

jag kan inte annat än skratta åt dig,
och ärligt talat tycker jag synd om dig.
det måste vara svårt att inte kunna vara ärlig,
speciellt mot en människa man påstår sig älska.
man lär sig någonting varenda dag har jag lärt mig,
och jag hoppas jag slipper träffa någon som är i närheten av lika bedövande för själen & hjärtat som du är igen!


moa berättade att många av hennes kompisar läser min blogg,
och då kan jag berätta för er tjejer att jag läser många av era bloggar också!
då kan man få veta vad moa gör på helgerna utan att behöva fråga henne själv ;) hahaha!!

nej nu ska jag mysa med min älskade familj.








är det din bebis? :) hihi

2009-11-21 | 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback