man lägger alltid skulden på sig själv tillslut

åkte hem från ida vid två idag, då åkte vi och hämtade moa i brunflo, sen åkte vi hem igen och det regnade hela vägen..
när vi kom hem tog jag med mig vovven och hämtade resväskan, jag ska ju åka direkt till flyget från mamma nästa måndag, så när jag packat nu har jag varit tvungen att haft huvudet på skaft!


resten av familjen har hållit på att baka lussebullar idag, så det luktar jul i hela huset! på något vis gör det mig nästan mer ledsen, vad är det för fel?
nu har vi nyss ätit middag och jag är så himla trött, jag orkar verkligen inte göra någonting, men ändå kan jag inte somna? åh..
nu ska jag & snutten kolla på johan falk - de fredlösa, hoppas innerligt att jag lyckas somna av mig själv...


imorgon blir det ingen skola heller! jag ska ligga kvar i drömmarnas värld så länge jag bara kan!
på tal om det drömde jag något jättekonstigt inatt..
jag, ballen & ida skulle få skjuts av lotta till bräcke för att träffa denize, sen skulle vi fem festa där.
vi åkte till bräcke, men det såg inte ut som det gör, utan det var i området i stockholm där min mammas sambo bodde innan hon flyttade upp till östersund, och skolan var inne i lägenheten där hon bodde.
inga konstigheter så direkt, ända tills vi träffade jimmy & lingvall som var transor!? helt sjukt roligt.. och det var liksom ingen som ifrågasatte någonting, det var tydligen så det skulle vara.. hahaha, jag får alltid ihop dom sjukaste drömmarna när jag drömmer!




usch jag ångrar att jag inte var och såg melissa horn i fredags!
men det kommer kanske fler tillfällen, hoppas jag..

nu ska jag kolla på film,
sen är det ju vem kan slå filip & fredrik på tv ikväll, tradition att kolla på det med lillebror!






and though there are times when I hate you
cause I can't erase the times that you hurt me
and put tears on my face
and even now while I hate you its pains me to say 
I know I'll be there at the end of the day


HAHAHAHA vilken dröm ;D

2009-11-15 | 18:31:57

hej min gostjej, ska vi ses innan stockholm? <3

2009-11-15 | 18:34:58

Näää gumman,nu ere mysdeppa med zick-zack mönster framför ögonen som gäller..bryt ihop och kom igen med ny energi gumman min..;)



"Endast det bästa är gott nog för dig,glöm aldrig det och pruta aldrig på den regeln-för det slår oftas tillbaka på dig"



Puss puss

2009-11-15 | 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback