leopard

slutade jobba vid två idag, då åkte jag in till stan och mötte upp emma!
sen kom ida så vi gick en sväng på stan sen skulle emma jobba, ida dra på kurs och jag skulle hem, men jag hann iallafall köpa skinnjackan och en foundation!
klev av vid globen på vägen hem och skulle köpa ett par nya legging, men eftersom jag glömde mina vantar någonstans imorse köpte jag ett par nya sånna också, och en halsduk/sjal samt ett armband! nu måste jag faktiskt hålla i pengarna ett tag, måste ju hämta ut & betala carinas present när jag kommer hem!

nu sitter jag och manda hemma hos emma, var på affären förut och garvade lös, nu har vi ätit och nu somnar vi snart i soffan! ska så småningom gå ner och möta johanna, sen ska vi dricka te och mysa :)

jag har fortfarande ett psykologiarbete som väntar... samt två bokrecensioner, suck!!




allas vår favorit!

bobby du får mitt liv att lysa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback