kris?

jag tror jag är sjuk, jag sitter och lyssnar på amy diamond?
började ta rätt på min tvätt nyss, och då började jag nynna på it can only get better, och då letade jag automatiskt upp den på spotify, hittade låten men med en annan tjej som sjunger, och nu lyssnar jag? jättebra låt så länge man slipper höra hennes hemska stämma!

imorse väckte pappa mig vid tio, då tyckte han det var dax att kliva upp..
den enda dagen på lovet jag känt att jag kunnat sova ut, nej men då ska han komma och tro att han är något och väcka hela jävla huset, och börja dammsuga på morgonen.. fyfan!! skönt att man får åka till mamma imorgon, jag längtar.

gud vad otroligt less jag är nu, och nu är det f*n längesen jag kände såhär..
jag skulle vilja ta med mig mina vänner och åka långt, långt bort.. till någon ställe där det är varmt, där solen lyser och alla är glada. bort från östersund, bort från kylan, bort från hösten och allt som är deprimerande.. som tur är får jag snart vara i stockholm i två veckor, helt otroligt hur man kan längta efter ett ställe så mycket!

min lilla sessan när hon var en lite bebis, goast i världen..
ibland vill jag klicka på en knapp och spola tillbaka tiden!


svar: aw tusentack =) Blir riktigt glad över att folk gillar den. Trodde det skulle bli en "flopp" haha =). Har dock inte riktigt vant mig än men det kommer=)



Allt är fint här =) hur är det själv? fortfarande nöjd över designen? =) kram

2009-11-01 | 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback