kings of leon - sex is on fire

jag och ida har lagade supergod middag idag, men eftersom jag käkat fvd så mådde jag så jävla illa efter alldeles för kort tid.. haha!
nu har vi kollat på american pie - beta house, sjukt rolig film! skönt att få skratta lite även idag faktiskt...
nu har vi varit ute och busat i snön och nu ska vi snart kolla på tzatsiki!

hur mår jag då?
jaa.. jag har inte vågat känna efter, jag är rädd att hamna in gamla banor, falla tillbaka i gamla mönster..
men jag tror inte jag kommer göra det, jag har tagit mig långt därifrån, så det så!
sen får man väll tro på ordspråket att det blir bättre med tiden, men det är inte så lätt för stunden!
men jag skulle aldrig klarat mig utan mina vänner & min familj iallafall, jag tycker det är helt otroligt hur man kan känna att människor bryr sig om en egentligen.. fick världens finaste sms av min lillasyster idag efter att jag åkt iväg till stan, såhär stod det:

jag sitter här på bussen nu, kollar ut genom fönstret och tårarna rinner..
det gör så jävla ont att se dig ledsen, det gör så ont i mig att du är ledsen..
du om någon är inte värd att behöva vara ledsen på grund av någon som inte kan behandla dig som man ska!
jag vet att det inte hjälper att få höra '' du är värd så mycket bättre '' eftersom det bara är honom du älskar?
men även om du inte känner så nu så kommer du hitta mannen i ditt liv som skulle kunna dö för dig.
för med din styrka och personlighet frida kommer du så jävla långt! jag känner ingen som är lika omtänksam, underbar och uniksom du är, jag hoppas du vet vilken otroligt underbar människa du är, både på insidan och utsidan.
när du hade träffat backman, bodan & dom på bussen sa dom till mig:
'' faaan vilken snygg syrra du har, hon är underbar både på utsidan och insidan ju ''
och det är verkligen sant frida! jag hoppas verkligen inte att du kommer vara ledsen över det här så länge, för jag vill se dig glad, se dig lycklig, se dig le och skratta som bara du kan!
och även om han inte gör det, så kan jag räkna upp hur många som helst som älskar dig min underbara storasyster!

det värmde ett brustet hjärta kan jag lätt säga..


när jag kom in till stan idag fick jag en present av ida också, söt som hon är!
'' här gullunge ska du få för att du var så ledsen när jag ringde ''
också fick jag det här fina läppsylet med hellokitty på!



så nu har jag ännu ett läppsyl att lägga i min samling,
och som jag och min flickvän skulle säga, man kan aldrig få för många ;)



nu ska vi kolla på tzatsiki!
love you all, almost...

Oj oj oj ! vilken samlare du är! :)



Kram kickan

2009-11-14 | 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback