keri hilson .ft. akon - change me

idag hittade jag ett par örhänge, sjukt fina men väldigt klassiska typ.
tyvärr fanns dom bara i clips, men jag ville verkligen ha dom så jag köpte dom i clips, känns som dom ska trilla av precis när som helst. det som var bra med att det var clips var att dom var så himla billiga, 39:- liksom!
sen köpte jag tre par andra örhängen också, hm.. inga fler örhängen den här månaden nu!

nu har jag tvättat två maskiner, lagat köttfärssås och nu väntar jag på att cinen ska komma hem :)
imorgon ska jag & ida på stan, och sen ska vi åka på onoff med simon tror jag.
sen vid sex drar tjejligan till uppsala och kollar på spelning, sen tillbaka till sthlm! vindunkarna följer med, haha.

sitter och lyssnar på det nya stjärnskottet justin bieber, söt liten bebis-pojke dedär!



jag blir galen att jag inte kan lägga in några bilder! det betyder bara att jag kommer ha miljoner bilder att lägga upp när jag kommer hem, men bara orka lägga upp typ tio, sämst juh.
nu ska jag koka pasta, hejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback