kalla östersund

gud vad kallt det är, både ute & inne!
skulle inte säga nej till en stor, varm sol på himlen och ligga i en solstol..

kom hem från stan för en stund sen, har precis varit ute med cevin & matat småtrollen.
nu ska jag kolla på andra avenyn som jag somnade ifrån igår, sen ska jag dammsugá rummet om jag orkar.

köpte faktiskt det jag skulle på stan idag! och lite annat också.. köpte en ring på ginatricot som var så sjuuuukt snygg, men det kanske inte var nödvändigt, men som jag och hanna kom fram till.. man kan inte ha för många!
köpte faktiskt min nyårsklänning också, så himla fin! jag är jättenöjd, vet inte än om jag kanske hittar någon bättre, men gör jag inte det så har jag en nu iallafall.. nu fattas bara accesoarer och skor för att nyår ska bli awesome! annrs köpte jag inte så mycket roligt.. en foundation & c-vitamin brustabletter typ, haha.





aja, här är klänningen iallafall!
den glittrar sjukt mycket, och det är nog därför den bara skrek '' frida köp mig '' haha..
nu ska jag drick te och kolla på andra avenyn, jag har ju faktiskt feber..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback