ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar

efter skolan åkte jag med pappa & olle hem, och då passade jag på att gnälla på vädret.. kan det inte vara riktig sommar, jättevarmt & grönt.. eller en svinigt kall vinter med massa snö? hatar alla mellanting!


 

när jag kom hem var det bara att göra som på alla andra måndagar, plocka upp allt som varit hos mamma förra veckan! när det väl var klart tog jag med mig vovven och gick ut.. men hallå, jag såg knappt någonting! vilken sjuk dimma det var, livrädd att bli överkörd var jag dessutom!
nu är jag hemma igen, har duschat och hunnit skrivit intervjun till fritidsturismen som jag redan är sen med..

nu ska jag göra dramaläxan, kolla på psykologiarbetet och läsa i filosofiboken,
och eftersom det inte är något bra på tv'n ikväll ska jag hoppa ner bland sängkläderna sen, sov ju trots allt bara tre timmar och fyrtio minuter inatt.. inte så konstigt att jag är trött kanske?

imorgon är det sista mattelektionen på hela gymnasietiden, kan det bli bättre?
dessutom ska jag, ida & denize ta bussen till bräcke klockan ett och bli fina i håret, skön dag imorgon alltså!



jag är otroligt sugen på denna skönhet till väska, det är nästan så det gör ont i hjärtat..
dessutom skulle det vara komplett med en liten vovve som kunde vara där i också,
men pappa tjurar fortfarande och vill inte att jag ska få en liten, fin vovve som jag kan sy kläder åt...
:(

jag älskar dig emil,
na jävulst




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback