It’s like you’re the swing set, and i'm the kid that falls

har precis kommit ut ur duschen.
sitter och lyssnar på pink's låt, i don't believe you, otroligt fin låt.

nu ska jag packa ner lite grejer, föna & platta håret, sen blir det gossipgirl!
har längtat sisådär hela veckan, världens bästa tv-program.



Säsong 3, avsnitt 3

Chuck och Blair fightas om massa föremål vid en auktion. Serena misstänker att Carter till tillbaka till gamla dåliga vanor. Georgina visar intresse för Dan och Vanessa misstänker att något inte står rätt till med Scott.

imorgon åker jag som sagt till mamma, måste dessvärre tillbaka till pappa på onsdag eller torsdag eftersom mamma & anna ska på kryssning.. moa & molly är ju så elaka av sig så vi får inte vara ensam! snorisar..
just nu känns det som jag skulle vilja vara hos mamma flera veckor, helst slänga ner allt jag har hos pappa i kartonger och flytta dit föralltid! tror inte det skulle göra så stor skillnad i m-by iaf..

funderade på en sak nyss! man skaffar sig vanor, t.e.x saker man automatiskt använder varje dag, utan att kanske tänka på det, det har mer blivit som en del av en själv liksom! funderade vilka saker det var för mig, och detta var det jag kunde komma på, som jag nog inte skulle klara mig utan i dagsläget..












nu sprang tiden iväg, måste föna håret innan gossipgirl!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback