i know that the sound of your voice could save my soul

sitter och väntar på att duschen ska bli ledig, det är så när det bor åtta människor + en vovve i samma hushåll!
när jag duschat ska jag koka lite te och sätta mig framför teven, paradise hotell börjar ju ikväll! och för er som inte heller vill missa detta för något annat så är det på tv6 klockan 22.00!

ikväll har vi fikat lussebullar & glögg faktiskt! kändes lite tidigt men pappa sa bara att jag skulle vara tyst och äta, vilket jag gjorde och nu mår jag illa igen!

har nästintill packat klart alla grejer nu också, och jag blir så glad av att kolla på väskan,
tänk att jag äntligen får pussla ihop mitt liv igen om en vecka! det känns verkligen som att den bästa medicinen nu är att få komma ner till stockholm, bli omhändertagen av min älskade faster, bosätta mig på hammarbyhöjden, umgås med mina raringar varje dag och byta dialekt utan att behöva stå i hallen ;) hahahaha!

medicinen ikväll blir te, paradise hotell & snutten!
sen sängen, enrique iglesias & snutten igen, alltid snutten..


hittade en jättegammal bild också,
tänk vilka minnen som kommer tillbaka..

nu är duschen ledig!
tjingeling


I can't sleep and I'm up all night.
Through these tears I try to smile..
I know the touch of your hand,
can save my life..


hahahahahahaha, klart du får stå i hallen när du kommer hem ;) I know you like it

2009-11-16 | 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback