I know some people search the world

When the rain is pouring down, and my heart is hurting.
You will always be around, this I know for certain..

åkte till denize vid halv sju imorse, drack kaffe med henne & hennes mamma, riktigt mysigt.
sen drog vi till skolan för att ha matte, nästa mattelektion är den sista lektionen för matteb, hur underbart är inte det?
efter matten var det idrott, träning inför trippelbollen! själv gjorde man ju värsta snygga målet i innebandty från egen planhalva, skjöt hårt som tusan och skruvade den rakt in i mål, nöjd tjej! jens gjorde även ett dösnyggt basketmål, men det är nästan för snyggt att beskriva.
efter idrotten drog vi ner på lunchen, bara kattmat till lunch idag! och nej, jag säger inte att allt är äckligt, men raggmunkar? usch..
nu har vi haft fritidsturism och jag fick VG på förhöret för två veckor sen, dock lurade thomas mig att jag fick IG först, helt förkrossad blev jag!
nu ska vi ha projektarbete, skriva i loggböckerna och grejer. sen ska jag ta bussen hem med elin!

nu har helgens planer börjat också, grejtans!

på fredag är det nationellt prov i svenska, inte så roligt kanske! sen ska jag jobba en stund, bra med pengar!

just det, bara för att jag lovade.. idag har jag ätit en bananbusstorget!





vi ses på bussen gumman:)

2009-11-03 | 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback