haha

kände starkt att de fyra bokstäverna i min rubrik idag kan sammanställa dagen,
jag har skrattat så jag har ont i magmusklerna, eller vänta? hade jag några?

förövrigt har jag läst kissies blogg i flera år tror jag,
har alltid tyckt att det varit lite wierd det hon skrivit,
men det känns som hon börjar spåra lite väl nu..

kanske ska börja med gårdagen föressten.
efter lunchen knatade jag, ida & denize ner till tågstationen där vi fick tillbringa fyrtio minuter innan tåget till bräcke kom. skulle tro att vi satt där på bänkarna och såg hyffsat CP ut..
när vi väl satt på tåget var vi bara dryyyg som fan, skrattade åt typ allting och ida fick minsan fram att hon skulle döda mig om hon fick en femhundring, hahaha.

när vi kom fram till bräcke hämtade jimmy oss på tågstationen och vi åkte upp till skolan i bräcke,
det kändes som ungefär 99% av skolan bestod av sånna som på bilden nedanför, och dom hade nog aldrig sett en människa med bröst heller!



den övriga procenten var riktigt sköna människor som jag tillbringade hela dagen och kvällen med inprincip.
på kvällen åkte vi hem till jimmy. där gjorde jag & denize blomkål för att få i oss någon middag! och mitt uppe i lagandet av denna underbara blomkål stog emil i hallen och flinade, jag fattade som vanligt ingenting men blev överlycklig! som jag har längtat efter den gossen alltså..

senare på kvällen åkte jag, denize, ida, emil & alex till det gamla psykhuset en bit bort, och jag mådde seriöst dåligt av att bara stå utanför, det krävs mycket innan jag går in där kan jag ju säga, lääääskigt värre!
på vägen hem fick emil för sig att sladda ''lite'', farträdd som jag är, och rädd för att krocka trodde jag att jag levde mina sista minuter, och medan alla satt och hade superroligt satt jag och grät & mådde illa typ, huvva.

vi åkte hem rätt sent från bräcke, sen låg jag & denize och pratade ganska länge.. eller jag pratade iallafall, hon somnade säkert en timme innan jag hade pratat klart, men det känns som det är ganska typiskt mig att prata tills folk somnar, pratar jag så mycket?
imorse var vi iaf hur trötta som helst, men vi släpade oss iväg till plugget iaf!
det har lätt varit den roligaste dagen på skolan på hur länge som helst, vi har fnissat, flamsat & skrattat mest hela dagen tror jag. vi gick till biblioteket efter skolan och det var kanske inte det bästa stället att vara på när man var på fniss-humör, skulle tro att många störde sig på oss trots att vi inte märkte det själva!

hur som helst är han bra på att hoppa bock fast det svider i stjärten, haha!

nu ska jag ta och städa mitt rum, ser ut som det slagit ner en bomb här! men det är alltid skönt när det är rent och fint, så några timmar lägger jag mer än gärna ner!
lyssnar på beyonce - sweet dreams och lady gaga - bad romance, så går det extra fort!
på tal om det älskar jag texten i gaga's nya låt, den är bara så.. bad!

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my rear window
Baby it's sick

caught in a bad romance




haha, kunde inte skrivit det bättre själv ;) pussis<3

2009-11-11 | 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback