haha stor risk

ni vet den där känslan på morgonen när man vaknar och undrar var man befinner sig, och nästan blir panikslagen? exakt så var det imorse, om inte värre..

igår hade t-banan trassel så jag och ida fick typ springa hem till henne i kärrtorp efter att vi vart och shoppat, där jag köpte en mascara, parfym, lösnaglar, och massa grejjer.. men men, väl hemma hos ida där var det stress till tusen för att hinna till uppsala. gick tunnelabanan tillbaka till t-centralen då? nej..
så vi satte oss i en taxi men kom bara till gullmars och därifrån tog vi tuben till t-centralen, första stället den gick ifrån på evigheter.. sen åkte vi till upplands väsby, bytte till upptåget och åkte till uppsala! där mötte vi emma & manda, och jag fick äntligen trägga johan & jens :D

efter spelningen på grand gick vi på williams och drack lite cider, och sen tog vi och åkte tillbaka till stockholm.
på tåget hade vi sminkparty, drack sprit & vin, lekte med bobby och var nog allmänt dryga, haha.

väl tillbaka i sthlm drog vi på harrys och jag hade så otroligt, jävla roligt! jag kan knappt minnas när jag levde sådär sist, det var bara så himla, awesome!

värt att nämna är kanske att det kom fram en snubbe och frågade varför jag tatuerat inte ''fredde sperma anos'' på ryggen, jag ba haha vafan säger du?
ååh.. seriöst, hoppas verkligen inte det ser ut som det står det!?

jag & manda drog från harrys vid tre tror jag, sen satte vi oss i en taxi med två grabbar som jag kanske inte direkt trodde vi skulle stöta på..
iallafall så åkte manda till nacka, och jag sov i orminge, orminge!? HERREGUUUD..

nu ska jag duscha i fyra timmar typ, nej men jag ska tvätta av mig gårdagen iallafall.
sen ska jag hämta mina grejer hos ida, sen till magnus och äta!
ikväll ska jag kolla på eragon, dricka té och treo, samt längta efter min älskade mor!





jag måste ringa ett samtal.

vilken jävla idiot, kan kunde nog inte läsa. din tatuering är jätte fin=) puss

2009-11-30 | 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback