godmorgon friskisar

jag är ingen friskis längre, fyy vad dåligt jag mådde imorse!
men nu när man druckit kaffe & hunnit vakna till känns det lite bättre, men halstabletterna, iprenen & näsdukarna får följa med på skolan idag.

inatt har jag haft världens drömmar-natt! jag har drömt, drömt, drömt och åter drömt.
vad jag minns var det bara den första drömmen som var bra någonstans mitt i, annars var det bara hemskt som vanligt.

nu ska jag äta lite grape innan jag ska gå till bussen,
jag tänker lätt fortsätta som vi gör tjejer.

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare,
either way I, don't wanna wake up from you, turn the lights on.
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare,
either way I don't wanna wake up from you, turn the lights on.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback