godmorgon

imorse vaknade jag först av alla, men eftersom ingen annan var vaken så somnade jag om tio minuter, skönt!
nu sitter jag på jobbet och dricker latte och kollar ut över flygbanorna, njuter av morgontimmarna med andra ord alltså!

slutar vid två även idag, då ska jag hem på en gång och sen ut på en promenad och sen ska jag laga mat idag tills ninni & carina kommer hem :) kycklinggryta & ris tänkte jag laga, yummi!

i måndags vart det inget besök till piercaren, jag ska ta pengarna och köpa en ny mp3 istället tror jag..
på fredag ska jag & ida åka till onoff med simon, sen ska vi glida runt på stan och jag får äntligen gå på myrorna igen :D
sen ska vi vänta på att manda, emma & johanna slutar skolan, sen blir det uppsala och spelning på kvällen!
ska försöka klämma in så jag kan träffa johan & jens när jag ändå är där :)

nu ska vi snart äta frukost, jag ska nog tillbringa denna dag nere i köket också, med musiken på högsta volym..




igår gjorde jag en egen sång utav ade få låtarna jag lyssnade på genom dagen, roligt blev de!
får se om jag kommer ihåg och skriva ner den senare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback