glasögonorm

jag är nog otroligt snygg när jag sitter vid datorn har jag kommit på, glasögon och allt.. haha!

nu har robinson precis börjat, ska väll ta och kolla lite på det fast jag tror det kommer suga lika mycket som förra säsongen. men efter robinson ska vi kolla på ngn film som olle hyrde idag! jag har redan börjat gäspa så jag kommer nog somna.

för en stund sen åkte jag och anna upp på ica & köpte glass och hallon.
på ica träffade jag oskar min vän och det är alltid lika trevligt!
sen gick vi in till farmor en sväng också, min mysiga lilla farmor.
alltid när jag kommer in där och känner doften av hennes lägenhet så sprider sig en trygghet och ett otroligt lugn i min kropp, jag kommer dö när hon dör, helt klart!

emma ringde förut också, vi pratade och planerade litegrann!
hon hade även pratat med mr.x och bokat en tid på måndag kl 18.00!! awesome.
längtar efter dig min älskade emma-unge!

nej nu ska jag ner till tv'n,
imorgon kommer sandra en sväng på besök, vi ska åka te pappa en snabbis också.
sen kanske denize & jimmy skulle komme te mig en sväng, mysilipys, jag tycker om mina vänner!






boka in mig i din kalender nån helg framöver:) puss<3

2009-11-21 | 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback