finväder!

AAAH, solen lyser och det är 7,4 grader varmt! hur underbar är inte det då?
nu ska jag lämna mina hemska skoluppgifter och ta em promenad :)

jag drömmer som sagt många psycho-drömmar men nattens dröma tar fan priset!
jag hade fått tillbaka kontakten med marielle nordström och vi var hemma hos mig och skulle åka på fest till stan, ute på gården håller amanda och hennes pappa på att köra in och mosa alla bilar vi hade! Sen var mica uppe i kaningården och kastade ut mina kaniner som var där inne. emil kom och hämtade oss och allting var som vanligt (?) först åkte vi på rusta och där mötte jag upp moa och vi spöade två tjejer som varit elaka med molly för några år sen. sen åkte vi på fest hen till emma holmström där åkte simon björkholm, patrik & ankan skridskor ute på bron. när vi kom in satt aron och emmas mamma och tog spice!? (spice är en drog) och magnus och patten hånglade på golvet, det kanske inte var så otippat men men! sen hade magnus massa rosa armband på sig som jag ville ha och jag bytte till mig dem emot min stora ring med blomman på. helt plötsligt kom frida olofsson som från ingenstans och var jättefull och försökte pussa mig, då blev emil arg och sen slet han ur min läppiercing med en rörtång och jag vaknade alldeles svettig! fattar inte hur jag kan få in så mycket personer och så mycket olika, sjuka situationer på typ en minut!?

nu ska jag ut i finvädret, hejs!


vilken jävla dröm!

2009-11-30 | 09:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback