festsugen? på en måndag?

jag är festsugen, det har jag aldrig känt..
hittade massa festmusik på min gamla mobil och var helt plötsligt taggad liksom, vad händer i helgen?

vid halv två var jag och denize iväg på uppdrag, det gick bra faktiskt!
efter det skjutsade jimmy upp mig till lillänge, mamma & anna skulle köpa skor, och det blev flera par hur snygga skor som helst, dom kanske jag ska låna någon gång.. fniss..
efter det åkte jag & anna till triccen, jag fick nya leggings och anna köpte två par åt sig själv, sen åkte vi hem.

nu har jag packat upp, pratat lite med mamma & ätit supergod middag.
annas mamma ringde förut också, så jag pratade lite med henne.
eftersom min mormor är död, och jag aldrig riktigt träffat henne, hon dog ju trots allt när jag var sex veckor..
men det känns ändå som annas mamma är min mormor någonstans också, hon är så go & rar så!
även om jag skulle vilja träffa min riktiga mormor, så finns ju ändå anja där någonstans :)
nu ska jag lära anna hur man lägger ögonskugga och grejer, roligt!



hej gositjej ! ska du inte iväg på forum och festa av dig i tre dagar och komma hem som en ny frida va ?:D puss påre!

2009-11-02 | 22:18:33

jaa frida om du är fest sugen så ska du verkligen åka på forum i helgen och supa dig redlös i 3 dagar;) haha puss<3

2009-11-03 | 08:37:36

haha ni är tokiga.. alla vill att jag ska följa me dit, är det värsta grejen eller? :p

2009-11-03 | 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback