en snöig lördag

imorse var det snö när vi vaknade! eller idag när vi vaknade kanske jag ska säga..
gårdagen var superbra iallafall, var vaken tills imorse och bara pratade tror jag, lika mysigt varje gång.
och ännu en gång fick jag känna att jag någonstans har några magmuskler, för herregud vad vi har garvat..

jag & olle funderade på att plocka fram skotern idag, men det är nog lite för lite snö för det tyvärr :/

för en timme sen ungefär skulle jag gå ut med cevin! och otur som jag har så halkade jag och satt mig på min vänstra fot.. ONT ONT ONT ONT ONT! så nu har jag en ännu mer uppsvullen vänsterfot, känns bra, riktigt bra.. suck!

nu ska jag gå och äta lunch med la familia, sen måste jag återigen städa mitt rum.. vad håller jag på med!?
vi får väll se om emil kommer ikväll, han har i varje fall lovat det, men ja..
längtar efter honom som en tok iallafall!


 

kunde vi somnat mysigare igår?
näe jag tror inte det va..


just det, kan folk som kommenterar lämna namn TACK..
:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback