du får mig att må illa

igår vart min skena klar så jag har sovit med den inatt, känns lite ovant men ändå skönt.
efter middagen igår åkte jag & ida till emma för att sy om lite kläder & umgås, kolla på mammas pojkar & glee!
vi var och möte manda en sväng också, hon var återbetalningsskyldig till CSN eftersom hon hade för mycket frånvaro, fy vad surt!
längre fram på kvällen åkte vi in till gullmars och hängde där en stund, sen tog jag & bobby tunnelbanan hem.
hahaha, jag och emma fick ett och annat skrattanfall där igår också, jag vet att du flinar nu emma ;)

nu ska jag kliva upp och duscha, äta frukost och packa för att sen möta upp ida :)
sen ska vi vänta på att manda & emma slutar, sen åker vi och johanna till uppsala, och jag får äntligen träffa johan & jens.



men ja tack!

BOBBYYY <3

2009-12-08 | 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback