caprylic capric

kom precis på vad jag drömde inatt när jag var inne på facebook, haha.. det kommer nog bara vara mamma, amanda & olle som förstår, men men!


jag drömde att jag skulle köpa en brud-klänning med östersunds snyggaste kille, mr.hansson...
jag hittade världens snyggaste klänning och allt var frid och fröjd, jag var jättenöjd..-
problemet var bara att det inte var honom jag skulle gifta mig med, utan hans lillebror!?
i drömmen sprang jag ut ur kyrkan men snubblade på mitten någonstans, typiskt mig..
iallafall så sprang jag vidare ut ur kyrkan sen, och då kom jag inte ut på en väg utan jag kom rakt in i vardagsrummet hemma hos david malm!? sen vaknade jag aldeles skräckslagen och hade som tur var ingen brud-klänning på mig, utan pyjamasen! så glad man kan bli för lite ibland.. haha!


nu har vi hunnit varit iväg och både handlat & ätit.
nu ska jag försöka hinna packa upp min väska, duscha och föna håret innan dhw börjar om tre minuter, om jag hinner? ja shit.. racersnabb!



köpte lite saker på affären också, sen såg jag hello-kitty inlines och blev helkär!




hej svejs och godnatt lite senare!

jag vill ha dig, du är singel, men jag är så jävla feeeeg...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback