avundsjuka killar?

det är alltid ett jävla snack om att tjejer är avundsjuka, men killar då?
fick ett sms idag helt hux flux..

h: vart ska du bo nu när du är i stockholm?
f: jag ska bo hos min faster, men till helgen ska jag bo hos en kompis i hammarby sjöstad.
h: är det en killkompis???
f: men varför frågar du det?
h: jag bara undrar!
f: nej det är ingen killkompis, det är en tjejkompis och hon heter emma!

ibland undrar man ju..

men men! mamma körde mig till flygplatsen imorse, och jag landade i sthlm vid 10:55, då gick jag runt och hälsade på alla på jobbet, supertrevliga människor, det kommer bli två superhärliga veckor! sen var jag & carina ner och gjorde ordning i förfrysen, sen fixade jag ordning massa ordrar och grejer, sen var dagen slut och vi tog bussen hem!

vi bäddade ordning mitt lilla krypin och sen åt vi supergod middag, kyckling och grejer.
vid kvar över åtta mötte jag upp mina favorittjejer vid fotbollsplanen, och nu sitter vi hos emma och väntar på kaffe :) när jag gick förbi fotbollsplanen för att möta tjejerna såg jag en hare hoppa förbi, hur ofta hoppar en hare förbi framför fötterna på en när man är i stockholm? måttligt roande..

nu har vi suttit och pratat om diverse historier, mycket har hänt sen vi sågs sist!
jag har pratat så jag känner mig alldeles hes ungefär :P

jag har tagit massa bilder under dagen men eftersom jag inte fick med mig USB-kabeln kan jag inte föra över dom just nu, det kanske fungerar när jag kommer hem sen, och hem just nu är på alingsåsvägen!

nu ska vi dricka kaffe och snacka lite mer skit,
sen ska jag promenera hem i mörkret och hoppas att jag inte blir överfallen,
nejdå men jag åker nog tuben med manda & ida och byter i gullmars, läskigt!


lät mysigt de :) nu mår du va? sthlm & allt ;)

Haren kanske var Vincent, han har rymt till stockholmia :D nej nu va jag dum... Flåt!

Puss!

2009-11-23 | 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback