ångest är ett sinnestillstånd

åkte till kärrtorp och hämtade mina grejjer vid fyra, träffade ida och pratade en snabbis.
sen åkte jag till skärmarbrink och gick till magnus för att käka middag med ninni & carina, pasta bolognese blev det, yummi.
sen tog vi en promenad hem och jag frös som en gnu! det var inte ens kallt men shit va jag frös, sprang typ sista biten.
sen ringde manda och frågade om vi verkligen skulle gå ut ikväll igen, som vi så vackert bestämt igår i fyllan & villan, men eftersom vi var ungefär lika sönder båda två så bestämde vi att bara chilla istället! vi ska ju ut med johan & jens på onsdag så det får vänta tills dess, haha.
emma slutar jobba tolv inatt så då ska jag nog gå till henne och kolla på film och snacka skit, vi måste ju disskutera gårdagen liksom! men risken finns att jag hunnit somna innan tolv, är så sjukt trött!

imorgon ska vi julpynta lite, sen ska vi åka på ikea också, myspys!

sen fick jag ett telefonsamtal från fröken medin, så nu har jag fått pratat med henne också :)

-
hej det är frida
- heeeeej
- nemen hej ida
- hallå vad hände igår!?


nu har jag badat och kollat på robinson, sovit två timmar och nu skulle jag kolla på eragon och då slutade teven funka! så nu sitter ninni och carina och desperat försöker få igång den, det är som underhållning det! haha..

jag vill verkligen inte åka hem, det känns verkligen så.
ändå längtar jag efter mamma så mycket att det nästan kommer tårar ibland,
så jag vet inte hur jag kommer palla att flytta hemifrån?
jag önskar att jag var två personer, och kunde bo på två ställen.
även om jag trivs som fisken i vattnet just nu, och jag värderar varje minut jag får vara med faster,
så längtar jag ändå tills jag får kliva av flyget om en vecka och kramas med min mamma & anna!




I’m changing, rearranging now
I’m changing, I’m much wiser now


Längtar efter dig min älskade Frida Maria Fridell,du ska veta att de e tomt utan dig nu när du e ute å fäääääär.:)



Puss puss

2009-11-29 | 00:12:29

amen de där e ju hemma hos mej däää

Coolt....kram fridamariafridell

2009-11-29 | 14:30:15

Coolt mina gamla gardiner hos raskan ...Hehehe

2009-11-29 | 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback