aino eller satio? det är frågan...



åh, jag vill verkligen ha en ny mobiltelefon..
har gått och tänkt på dessa två i flera dagar nu, det är väll lättare om man bara vill ha en?
när vi ändå pratar om mobiltelefoner kan jag berätta en sak, som kanske INTE var så otippad..
när jag slutade jobba åkte jag och mötte ida & emma vid globen och tog en kaffe med dom, satt och surrade ett tag sen gick jag hem eftersom jag måste börja med min psykologiuppift..
iallafall skulle jag göra en smoothie, som ni måste pröva föressten! nästan 1dl hallon, 1,5 dl naturell yoghurt, och 1 tesked honung! hur gott som helst!
men men.. när jag sen skulle skölja ur mixern fyllde jag den med diskmedel och vatten, och smart nog hade jag lagt telefonen på bänken bredvid.. på något vis så lyckas jag tappa själva kannan, eller den typ glider ur min hand och allt diskvatten åker ut över bänken och min telefon.. i paniken tar jag telefonen och typ föser ner den på backen för att den inte ska ligga i vattnet, sen börjar jag typ gråta... den klarade sig ju efter att ha legat ute en vecka? den fick inte dö nu.. jag torkade den allt jag kunde och den fungerar fortfarande, men jag väntar bara på att den ska säga upp sig! som tur är har jag med min prada-telefon också, tänkte ifall denna skulle gå sönder.. haha.. men jag är sjukt less på min otur nu, för det var bara otur! jag var inte klantig..

nu tänkte jag att jag skulle börja med psykologin, men hur bra går det när det är my super sweet 16 på teven?
helt seriöst tror jag att jag skiter i psykologin, jag tar det en annan gång, en annan månad.. anette får väll bli dampig, men kan jag få skita i en enda, liten jävla skoluppgift? TACK!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback