hagel i juni?

kunde knappt öppna ögonen imorse, men jag släpade mig till bilden ändå.
jag, hanna & linnea gjorde gipsmasker idag, läskigt som tusan, men skönt med något annat för omväxlings skull.
efter lunchen hade vi samhälle, hemska samhällslektioner, äckliga och fruktansvärda
men jag genomled den, synd bara att de är samma lektion imorgon bitti igen..

jag & pappa åkte till mammsen efter skolan, han skulle hjälpa henne att fixa bilen. medan dom höll på med det la jag mig i en solstol nere vid sjön, och jag kommer knappt ihåg att jag la mig innan jag somnade. sen vaknade jag av att mamma sa:
- frida det haglar
och jag svarade halvsovande:
- det slutar nog snart, jag har en luva
sen vaknade jag till när haglet blev till regn, då for vi hem.
vi började fixa lite inför middagen, kände att de var de första roliga med denna dag, vi åkte och hämtade bord & stolar, konkade och bar, fram och tillbaka.
sen kom jag på att de var fyra skolsaker jag skulle ha klara till imorgon, då tappade jag suget igen... men malin hjälpte mig med vårat grupparbete, så nu är en del i det klar åtminstonde, nu har jag bara en renskrivning, en uppsats och ett debattinlägg kvar, vad ska du göra inatt frida?
kände att jag hinner om jag är uppe hela natten, och eftersom jag brukar vara vaken hela natten kändes det inte som någon större konst,..
sen gick jag in, klickade upp msn, och ser den där jävla msn-rutan...
- jag kommer nog inte på lördag, bara så du vet
och därmed förstördes hela tredje juni, dra åt helvete jävla skitdag!!!
fast egentligen är jag inte förvånad, vad fan förväntar jag mig?
måste s-l-u-t-a med mina jävla förhoppningar, eller.. jag har slutat, för en timme sen.
aja, nu måste jag ladda om, försöka peppa mig själv igen, mina vänner kommer ju fortfarande!

nu ska jag göra ingenting, sen ska jag göra ingenting, sen ska jag skriva en uppsats, en renskrivning och ett debattinlägg. just det! idag kom det 11 kossor & 10 kalvar till, så sammanlagt är det nu 21 kalvar & 21 kossor på åkern, plus att det kommer flera imorgon, jag tycker det är hur kul som helst, och kalvarna är så himla über-söta!

den kärlek som har uppstått plötsligt,
tar den längsta tiden att bota



miley cyrys - the climb
medina - sagoland




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback