jag slutade med sex & alkohol, och de var de värsta tio minuterna i mitt liv

yesterday var igår, jag var helt slut.
somnade när jag kom hem, efter att ha jobbat typ tolv timmar.
det var den dagen!

jobbet på sjukhuset idag sög!
therese jobbade natt så jag hade sjukt tråkigt hela förmiddagen,
roade mig med världens bästa bok dock, smulklubbens skamlösa systrar. fyfan vad jag garvade.
åkte och jobbade efter det, coop konsum, coop forum & kvantum.
träffade maja & lisa en snabbis på stan, sen gick jag och köpte min yranbiljett! ( nej de är inte för tidigt... )
garvade åt en kille på kvantum idag också. han hade en tröja på sig där det stod '' jag slutade med sex & alkohol, och de var de värsta tio minuterna i mitt liv ''
sen träffade jag hannaj utanför kvantum, pratade en stund och så. det verkar som att hon har det lika stressigt som jag, och då var vi två iallafall..

nu ska jag fortsätta läsa lite,
pappa & olle renoverar hallen.
det smäller och bangar hela tiden.. men de blir nog fint i slutändan.
mitt rum tar jag tag i när jag orkar...

grattis till körkortet också amanda!
jag är glad om jag tar mitt innan 2049..

xoxo




jag tycker det är lika roligt varje gång jag tänker tillbaka på det här,
it always makes me laugh.
saknar er tjejer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback