förlovning

mamma & anna har förlovat sig, jag är överlycklig, giftermål nästa!
det började med att dom kom hit för att hämta ulrika och pappa, allihopa skulle åka på camillas födelsedagsfest.
och helt plötsligt börjar molly att skrika och sen gick allting asfort och jag började storgråta, på nolltid.
men från en underbar sak till en mindre bra sak, morfar verkar leva livets sista dagar nu...
hans bortgång skulle jag aldrig klara av, never.

idag har det varit kanonväder igen, så underbart skönt.
åkte in till stan med molly & cornelia, träffade ida & lotta en sväng också, älskade tjejer.
jag köpte ett linne, det var det jag köpte, och 120 vattenballonger... hahaha.

idag tänkte jag på yran ifjol, lars winnerbäck och hur sjukt lycklig jag var då.
skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka den stunden, världens bästa lars.

idag fyller ed westwick tjugotvå <3
och sen har jag för mig att joel fyller arton idag, grattis :)


En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback