det går bra nu

jag tror inte jag förstått hur bra det går,
eller hur bra jag mår


har haft huvudvärk konsant sen igår mitt på dagen ungefär, blev inget jobb på sjukhuset imorse, men jag jobbade för SRB på dagen en stund, de kändes lite bättre iaf, men det är inte helt bra.
sen gick jag och amanda på stan, träffade malin en sväng också. jag köpte tre par strumpor, en bikini, underkläder, ett par shorts och sen köpte jag ett nytt simkort så jag har nytt nummer nu! telefonen kommer antagligen på måndag.

ulrika & company är här, hon och pappa är på fest så vi barn spelar kubb i finvädret!
amanda har varit här ikväll också, stackarn ska jobba imorgon..

och usch jag måste städa mitt rum!
orka göra det när det typ är fyrahundranittiofem grader varmt ute...

back to business, tror det blir vattenkrig nu



kings of leon - use somebody



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback